Tuesday, March 15, 2011

ငါ့ ဇာတ္ေကာင္ကို ဘယ္သူ သတ္သြား သလဲ ( ၂ )

စႏၵရားခလုတ္ေတြကုိ တအားစိတ္နာေနမိတယ္ ၊၊ ၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းေတြကိုေရာပဲ ၊၊ အခု (၁၂) နာရီ ထိုးေတာ့မယ္ ခင္ဗ်ား ဒီ စြန္တစ္ေကာင္ကုန္ရင္ အိပ္သင့္ေနၿပီ နီႏို အခု ၁၂နာရီ ထုိးဆုိရင္ ခင္ဗ်ား မအိပ္တာ သံုးႏွစ္ျပည့္ၿပီ ၊၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ပိုင္ဘဝေလးကို ရုပ္ရွင္ တစ္ခု ျဖစ္သြားေစခ်င္ေနတာ ၊၊ ကၽြန္ေတာ့္ဘဝ ဟာ ဘာလို႔ အဓိပၸာယ္ရွိေနရတာလဲ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ စြန္ေတြလို ၊ ေလတံခြန္ေတြလို ဘာ အဓိပၸာယ္ မွ မရွိပဲ ေလထဲမွာ ကူးခ်င္ေနတာ ၊၊ ရြက္ေလွေလးေတြဟာ သူတုိ႔ကိုယ္သူတို႔ ၾကယ္ေတြျဖစ္သြားဖို႔ ဆႏၵရွိတယ္ (အဒမ္ယန္း) ၊၊ သူတို႔မွာ ကိုယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မရွိပဲ ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ ေလထဲကို ေရာက္ေနၾကတယ္ ၊၊ စြန္ေလးေတြ ျပတ္က်သြားရင္ ပုစြန္ေတာင္ကုိ ေရာက္သြားမလား ၊၊ ေျမာက္ဥကၠလာ ကို ေရာက္သြားမလား ၊၊ ေရခဲတံုးႀကီးေတြကို ျမစ္လုိ႔ ေခၚတဲ့အရပ္က သူ႔ ဆီကုိ ေရာက္သြားမလား ၊၊ ဘယ္ေလာက္ အဓိပၸာယ္မရွိလိုက္သလဲ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလို႔ ႐ုပ္ရွင္တစ္ကား မျဖစ္ခဲ့တာလဲ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ဘာလို႔ စႏၵရားခလုတ္ေတြ မျဖစ္ခဲ့တာလဲ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္သာ စႏၵရားခလုတ္ေတြ ျဖစ္ခဲ့ရင္ သူ ကၽြန္ေတာ့္ကိုခ်စ္မွာ ၊၊ အဖိႏွိပ္ခံ ဘဝ ဆုိရင္ေတာင္မွလဲ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္မွာ ၊၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အ’အ တစ္ေယာက္ ဆုိေပမယ့္ ဒီဘာသာစကား ကုိ ခ်စ္ပါတယ္ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ အခု ဘာလို႔ ၃ႏွစ္ေလာက္ မအိပ္ပဲ စြန္ေတြထုိင္လႊတ္ေနတဲ့ ဇာတ္ေကာင္တစ္ေကာင္ ျဖစ္ေနရတာလဲ ၊၊ ကၽြန္ေတာ့္ နာမည္ဟာ ဘာလို႔ နီႏိုျဖစ္ေနရတာလဲ ၊၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘာလို႔ ဇာတ္ေကာင္လို႔ မေခၚတာလဲ ၊၊ ခုနက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ စကားဝင္ေျပာတာ ဘယ္သူလဲ ၊၊ ခုနက ကၽြန္ေတာ္ လႊတ္တဲ့ စြန္ေလးေရာ ဘယ္ကုိ ျပတ္က်သြားလဲ ၊၊ စႏၵရားခလုတ္ေတြေပၚကိုလား ၊၊ (သူ) ဟာ ရန္ကုန္လမ္းညႊန္ ကို မသိတဲ့အတြက္ ျမက္ခင္းဖံုးတဲ့ ပန္းၿခံေလးတစ္ခုထဲကို က်ခဲ့ပါတယ္ လို႔ ေျဖမလား ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလို႔ အ ေနရတာလဲ ၊၊ အာ႐ံုထဲ ျဖတ္ျဖတ္ေျပးသြားတဲ့ အဲ့ဒီ အျဖဴတစ္ေရာင္ ၊ အနက္ေရာင္ တစ္ခုစီနဲ႔ အရာေလးေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ စႏၵရား ခလုတ္ေတြ လို႔ သိေနတယ္ ၊၊ သူတို႔ေတြ ေရကန္ထဲက ခုန္တက္လာၾကတာ ၊၊ သူတုိ႔ ေရကန္ေတြ ထဲကို ခုန္ဆင္းသြားၾကတာ ၊၊ ဘလိတ္ဓားေတြ ကုိ ဘယ္သူ အေတာင္ပံ တပ္ေပးလိုက္တာလဲ ၊၊ စြန္ေလးေတြ ျပတ္က် ကုန္ၾကၿပီ ၊၊ ဝမ္းနည္းစရာပဲ ၊၊ သူတို႔ ျပတ္က်ရမယ့္ ေနရာ မရွိရွာဘူး ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ကမာၻေပၚက စႏၵရား ခလုတ္ေတြကုိ သံုးႏွစ္အတြင္း အကုန္ခိုးယူထားလိုက္ၿပီ ၊၊ လက္တစ္ဖက္က စြန္ကို လႊတ္ေနရင္း လက္တစ္ဖက္က ခိုးယူခဲ့လိုက္တာ ၊၊ ေရကန္ထဲ ျပဳတ္မက်မီ ခိုးယူထားလိုက္တာ ၊၊ ေရကန္ထဲက ခုန္တက္လာလာခ်င္း ခိုးယူထားလိုက္တာ ၊၊ Café Del Mar သီခ်င္းေတြ ဖြင့္ထားလိုက္ရင္ ဘလိတ္ဓားပ်ံေတြ အိပ္ေပ်ာ္သြားႏိုင္လား ၊၊ သတင္းေၾကျငာေနတဲ့ အမ်ိဳးသားကို ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္မိသြားေတာ့မယ္ ၊၊ တီဗြီကို ပိတ္လိုက္ပါ ၊၊ ၿပီးေတာ့ ေရကန္ထဲကို ပစ္ခ်လိုက္ပါ ၊၊ ေရကန္ေတြ ရွိေနေသးတယ္ ဆုိတာ ျမစ္လို႔ ေခၚတဲ့ ေရခဲတံုးေတြ အရည္ေပ်ာ္က် လာလို႔ေပါ့ ဟုတ္လား ၊၊ ဒါဆုိ သူ ရွိေန မလား ၊၊ Café Del Mar သီခ်င္းေတြကို ပိတ္လိုက္ပါ ၊၊ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ဘလိတ္ဓားပ်ံေတြကုိ သူ နင္းမိရင္ သူ႔အတြက္ အႏၲရာယ္ရွိႏိုင္လို႔ ၊၊ သူ စႏၵရား တီးေနၿပီ…………… လား ၊၊

စႏၵရားသံေတြကုိ ခင္ဗ်ား ၾကားခ်င္ေသးလား နီႏို ၊၊ စႏၵရားခလုတ္ေတြကုိ တအားစိတ္နာေနမိတယ္ ၊၊ ၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းေတြကိုေရာပဲ ၊၊ ျပတ္က်သြားတဲ့ စြန္ေလးေတြမွာ ေနရာမရွိဘူး ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ေအာင္ျမင္တဲ့ ေဂး ဘဝ ဆုိတာ ထက္ သူ႔ကုိပဲ လိုခ်င္ခဲ့မိတာ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အ’ ေနတဲ့ ေဂးဇာတ္ေကာင္ တစ္ေယာက္ဆုိေပမယ့္ ဒီဘာသာစကားကို ခ်စ္တယ္ ၊၊ စႏၵရားဆရာ ကို ခ်စ္တယ္ ၊၊ ဘယ္ေတာ့မဆုိ စႏၵရားသံ ေတြကို လဲ ၾကားခ်င္တယ္ ၊၊ ဒါေပမယ့္ ခြင့္လႊတ္ပါ စႏၵရား ဆရာရယ္ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ .. ၊၊

ဘာလုိ႔လဲ မသိဘူး ေသသြားခဲ့တယ္ ၊၊ ၊၊

ဇာတိ

No comments: