Wednesday, October 20, 2010

ကမာၻ ့ကဗ်ာ ခ်စ္စရာ့လက္မ်ား လတ္လတ္ထ FEPB ကမ္းေျခဟာ လွလုိ ့ / ပလုိ ့

Click  >>>>> to Friday Endings Poetry Beach ?
Access Denied (policy_denied)
212.93.193.90 ------------ 443
Enter ဖုန္း .......... Endings >>>> ဖုန္း
ကၽြန္ေတာ္ login လုိက္တယ္ dashboard ဖုန္ေတြအလိမ္းလိမ္းတက္လုိ ့
Refresh လုိက္တဲ့အခ်ိန္ Friday Ending ဟာ သန္ ့စင္သြားတယ္
ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေရးဖုိ ့ New Post လုိက္တယ္ ။ တကယ္က ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာဆရာမဟုတ္ဘူး။
ကဗ်ာဆရာ ျဖစ္ရင္ပုိေကာင္းမယ္လုိ ့ထင္လုိ ့ ဒါေပမယ့္ မဟုတ္ဘူး ။
ကဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ ကဗ်ာစေရးၾကစုိ ့......
ကဗ်ာ ဟာ ကဗ်ာျဖစ္သြားတယ္ မျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ခ်င္နဲ ့ကုိ ျဖစ္သြားခဲ့တာ
Lable မွာ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ကုိ ေရးရတာ သတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခုလုိ ့မသတ္မွတ္ပဲ
အမ်ားနည္းတူ ကြဲျပားသြားေအာင္လုိ ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေရးလုိက္တယ္
စကၠန္ ့ပုိင္းေလာက္ ၾကာေတာ့ ေနျမဲ က လက္ခုပ္ထတီးတယ္ (သူတီးေနၾကအသံမ်ိဳးနဲ ့)
အဲ့ဒါက ဒီကဗ်ာ့ အရင္က ကဗ်ာေတြကုိ ဆုိလုိ တာပါ
ဒီကဗ်ာမွာ အျပီးမွာနားစြင့္တယ္ သူ တီး မ တီး ေပါ့ .....
ဘာလုိ ့လည္းဆုိေတာ့ ဒီကဗ်ာမွာ Friday Endings Poetry Beach ဆုိတာပါ ေနတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ logout လုိက္တယ္ ။
Next Teb မွာ Conceptual ေတြအေၾကာင္းကုိ ဘာရယ္မဟုတ္ပဲ ဖြင့္ထားမိတယ္
ကၽြန္ေတာ္သတိမထားမိလုိက္ဘူး ဘာလုိ ့လည္းဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ပညာမတတ္ဘူး
ကၽြန္ေတာ္ ယုတိၱေတြ အေၾကာင္း လူ ့ယဥ္ေက်းမႈေတြအေၾကာင္း မဖတ္ဖူးဘူး
ဟုတ္ပါ့ .... ကၽြန္ေတာ္က မရင့္က်က္ေသးတဲ့ေကာင္ပဲ ။ ေနာက္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္လက္စ Anne Boyer ကုိျပန္ေထာက္တယ္ အဲ့ဒီေနရာမွာ
ျပည္ၾကီးငါးေ၀ွးေစ့ နဲ ့လင္းပုိင္ေစာက္ဖုတ္ ဆုိတာရယ္ကပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကုိဆြဲေဆာင္တာ
ခဏေနေတာ့ ကဗ်ာဖတ္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္လုိက္တယ္
အမွန္က ကုိယ့္အနာကုိယ္ေဆးေနတာ ပုတ္ပြေနတဲ့ အတၱကုိခၽြတ္ေနတာ
ျမိဳ ့ေတာ္ရဲ့လက္ေတြထဲက ျပည္သူေတြရဲ့ ခံစားခ်က္အမွန္ေတြကုိ ကဗ်ာအျဖစ္နဲ ့
Publish ပစ္တင္ဖုိ ့ကၽြန္ေတာ္တုိ ့လက္ေတြမွာပဲ ခလုတ္ေတြ ရွိေနခဲ့တယ္
ေဟာ ဟုိမွာ FEPB ဟာ ပင္လယ္ဂဏာန္းေတြ ၾကား ေပ်ာ္ျမဴးလုိ ့
ဒုစရုိက္ေကာင္ေတြအတြက္လည္း သူ ့မွာ ေလနီၾကမ္းေတြ ရွိေနတယ္ေလ
ကဗ်ာေတြဟာ ရွင္သန္ဖုိ ့ သူ ့ကမ္းေျခေလးကုိပဲ ပြတ္တုိက္သြားေနၾကတယ္
ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ login လုိက္တယ္ ။ Friday Endings Poetry Beach ရွိေနတုန္းပဲ ။
တစ္ေန ့ကမာၻ ့ကဗ်ာ သမုိင္းထဲမွာ Friday Endings ကုိေတြ ့လုိက္ရတယ္။
" ကမာၻ ့ကဗ်ာ ခ်စ္စရာ့လက္မ်ား လတ္လတ္ထ FEPB ကမ္းေျခဟာ လွလုိ ့ / ပလုိ ့" ဆုိတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ ့။


မွီး = ၾကိဳက္လြန္းသြားတဲ့ Anne Boyer ၏ "Why I Am Not A Flarfist" ကဗ်ာ၏ေက်ာရုိးနွင့္ အခ်ိဳ ့
ေသာစကားလုံးမ်ား အားျပန္လည္ေမြးစား ၍ (မတုတစ္တူ) ေကာ္ပီရုိက္သည္။
Link = http://artvoice.com/issues/v7n12/introducing_flarf

1 comment:

ဇာတိ said...

ေနၿမဲ က လက္ခုပ္ဘယ္လုိတီးလဲ ..ျပည္ၾကီးငါးေ၀ွးေစ့ စားခ်င္လို႔လား လင္းပိုင္..... က်င္းထဲကို သူခုန္ခ်ျပဳတ္က်သြားၿပီ